ACTIVITATS ESPORTIVES
PUBLICITAT
A les 9.30 hores, i de forma simultània, començaran les travessades dels 400 m (menors) i de 800 m (Veterans i Travessada Popular de mitja distància sobre la mateixa distància) A les 10 hores començarà de la travessada popular de curta distància i de discapacitats sobre la distància de 400 m, així com la prova dels més petits sobre una distància de 100 m.
La prova contra rellotge per equips s'iniciarà a les 10.15 hores, i al voltant de dos quarts de dotze es preveu la sortida de la Travessada General de 2.000 m.
Tant la Travessada de Gran Fons com la Travessada General puntuaran per la IV edició del Trofeu Ciutat de Vilanova i la Geltrú nedant en aigües obertes. El lliurament de premis es farà al Xiringuito El Zero a quarts de dues del migdia.
Les inscripcions estaran obertes fins al divendres 23 de juny, i els reglaments i formularis d´inscripció es poden trobar a www.clubnataciovilanova.cat o bé al web de la Federació Catalana de Natació www.aquatics.cat
D'altra banda, la setmana passada va finalitzar el primer dels tres cursos de natació en aigües obertes, de manera que ja es poden formalitzar les inscripcions per al segon dels cursos, que comença el 7 de juliol.
El curs organitzat per la regidoria d'Esports de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, en col·laboració del Club Natació Vilanova, l'Estació Nàutica de VNG i Cota Zero s'imparteix els divendres de 18 a 19.30 hores, al canal de natació en aigües obertes que hi ha a la platja de Ribes Roges.
El preu és de 10€ i inclou, a més del monitoratge, l'assegurança i un casquet de natació d'alta visibilitat. Els inscrits tindran a la seva disposició servei de guarda-roba i vestuaris amb dutxa. Cal ser major de 16 anys i tenir un nivell mínim de natació Les inscripcions es poden fer on-line www.envilanova.com
Vilafranca del Penedès | 15-05-2025 fins 28-06-2025
Vilafranca del Penedès | 25-04-2025 fins 31-05-2025
PUBLICITAT