FIRES I FESTES
PUBLICITAT
FESTA MAJOR CUNIT 2017
Divendres 7 de juliol
A les 18h, a la Plaça de Santiago Rusiñol, FESTA INFANTIL DE L'AIGUA AMB EL 'CORREAIGUA', atracció aquàtica i tot seguit, entrega de gelat –sense gluten- per la quitxalla.
A les 21h a la sala de Plens de l'Ajuntament, ACTE OFICIAL DE REBUDA a la comitiva d'agermanament d'HAMMELBACH.
A les 21.30h a la Plaça del Casal, PREGÓ D'INICI de Festa Major.
A les 22h, pels carres de la població CERCAVILA D'AIGUA amb acompanyament de Xaranga.
A les 23.30h, a la Plaça del Casal, FESTA REVIVAL a càrrec del grup "VENENO EN LA PIEL" i tot seguit música revival amb DJ.
Dissabte 8 de juliol
A les 12h i fins a les 20.00h, al solar de l'Avinguda de la Font cantonada al Passeig Marítim, DIABLETRONIC – vermut electrònic, amb DJ'S, a càrrec dels Joves Diables de Cunit.
A les 12h, a la sala d'actes del Casal Municipal, PRESENTACIÓ DEL LLIBRE "GUIA DE CUNIT" I EL VÍDEO "SOM CUNIT".
A les 19h, al c. Sant Joan davant del Casal Municipal, XXII CONCURS DE TRUITES i XII CONCURS DE REBOSTERIA i a les 20h LLIURAMENT DE PREMIS I DEGUSTACIÓ a càrrec de l'Ateneu Cultural Alba de Cunit.
A les 19,30h, pels carrers de la població amb inici i final a la Plaça del Casal, CERCAVILA DE BALLS POPULARS amb els Bastoners, Ball de panderos, Cercolets, Patatuf i Capgrossos amb grallers i flabiol, a càrrec dels Balls Populars de Cunit, i Ball de gitanes.
A les 23.00h a la Plaça del Casal, LECTURA DEL "VERSOTS" a càrrec de la colla de Joves Diables de Cunit.
A les 23,15h, pels carrers del municipi, inici del CORREFOC amb la participació dels Joves Diables de Cunit i de les colles convidades.
A les 24,00h, al Passeig Marítim cantonada Avinguda de la Font, ESPECTACLE PIROTÈCNIC AERO-TERRESTRE.
I seguidament, al solar del costat, CONCERT JOVE a càrrec de JOAN ROVIRA i la seva banda i el grup SETEMBRE, amb les carpes de JBP "FESTATENCIO" i l'activitat el JOCS DE LES PARELLES.
A partir de les 00.30h, a la Plaça del Casal, BALL DE FESTA MAJOR amb orquestra.
Diumenge 9 de juliol
A les 10,30h, a l'església parroquial, MISSA SOLEMNE, en honor del patró de la localitat, Sant Cristòfol i en acabar BENEDICCIÓ DE VEHICLES.
A les 12,15h a l'església parroquial, CONCERT de Festa Major a càrrec de la Coral Arrels de Cunit.
A les 19h, a la Plaça del Casal, BALLADA DE SARDANES amb la COBLA CATANIA.
A les 21h, amb inici a la Plaça de la Vila i pels carrers del municipi, CORREFOC INFANTIL, a càrrec dels Joves Diables de Cunit i amb bèsties de foc i aigua.
A les 23h a la Plaça del Casal, vetllada de "CINEMA A LA PLAÇA" amb la projecció de la pel·lícula "Mamma Mia ". –Es podrà portar la carmanyola i es recomana portar la cadira-.
Vichy Catalan Volei Tour:
Dissabte 9 de juliol (9:00h fins 20:00h)
Diumenge 10 de juliol (9:00h fins 20:00h)
Dilluns 10 de juliol
A les 18h, a la Plaça del Casal, FESTIVAL INFANTIL de caire participatiu.
A les 22h, a la mateixa plaça, CANTADA D'HAVANERES amb degustació de rom cremat.
Vilafranca del Penedès | 12-06-2025 fins 30-06-2025
Vilafranca del Penedès | 15-05-2025 fins 28-06-2025
PUBLICITAT