PUBLICITAT
ACTIVITATS ESPORTIVES
PUBLICITAT
Cada any, des del 2005, el Centre Esportiu Municipal Parc del Garraf col·labora amb la campanya "Mulla't per l'esclerosi múltiple", organitzant una capbussada col·lectiva i lliurant els diplomes de participació a les persones que volen contribuir a la iniciativa solidària de nedar uns metres en favor de la investigació per l'esclerosi múltiple.
La jornada servirà per sumar els metres nedats als dos centres: la piscina del Parc del Garraf i la de l'Esportiu la Piscina. La capbussada col·lectiva es farà al Parc del Garraf a les 12 h, però s'hi podrà nedar des de les 9 del matí fins a les 8 de vespre, amb horari continuat.
Durant tota la jornada de diumenge 9 de juliol, el centre esportiu destinarà la recaptació de les entrades puntuals (7,95€) a la campanya "Mulla't". També es convidarà els assistents a fer un donatiu voluntari, i es vendran productes de marxandatge de la campanya, com tovalloles o samarretes.
La iniciativa a Vilanova i la Geltrú compta amb el suport de les regidories de Salut Pública i d'Esports de l'Ajuntament.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT