PUBLICITAT
MÚSICA, CONCERTS, BALLS
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
PUBLICITAT
Jonathan Glanzberg ha estat un dels favorits en l'escena musical de Barcelona des de fa més d'una dècada.
La seva música s'inspira en els blues tradicional de músics com Robert Johnson i Son House, però la seva interpretació de la seva música és modern i molt seva. S'ha presentat al Festival de Folk de Filadèlfia, El Festival de Folk de Seattle, i El Festival Internacional de Blues de Cerdanyola.
El seu repertori inclou música de Mississippi John Hurt, Skip James, Bo Carter, Jellly Roll Morton, Mose Allison i les seves pròpies composicions. També toca regularment amb la banda local The Dog fogons, de la qual constitueix la meitat del duo.
PUBLICITAT
El Vendrell | 08-08-2025 fins 30-08-2025
PUBLICITAT