PUBLICITAT
MÚSICA, CONCERTS, BALLS
PUBLICITAT
En aquesta sessió oferiran un concert els pianistes guardonats en les quatre categories d’edat de què consta el Concurs: Elena Sancho, de Benlloch, 1r premi categoria C, ens oferirà l’Arabesque núm. 1, de Debussy. Després Carlos Bujosa, de Tarragona, 1r premi categoria B, tocarà la Balada núm. 3, de Chopin, i Rubén Àngel Russo, de Pinto, 1r premi categoria A, la Suite anglesa BWV 808, de J.S. Bach. Finalment intervindran Víctor Braojos, de Cardedeu, 2n premi categoria Sènior, amb El Albaicín, d’Iberia, d’Albéniz, i Adrià Bravo, de Barcelona, 2n premi categoria Sènior, amb El amor y la muerte, de Goyescas, de Granados. Un recital d’exhibició dels nostres joves talents.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT