DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

FIRES I FESTES

Festa de l'Animal a Vilanova i la Geltrú


La sisena edició de la Festa de l'Animal a Vilanova i la Geltrú creix i canvia d'ubicació. La celebració es trasllada a la rambla de la Pau i enguany s'organitza conjuntament des de l'Ajuntament de VNG i la Mancomunitat Intermunicipal Penedès-Garraf.

Informació de l'acte

La present edició es durà a terme el dissabte, 21 d'octubre i, com sempre, comptarà amb estants d'empreses i entitats, la passarel·la d'adopcions i exhibicions i altres activitats relacionades amb els animals.
Festa de l'animal 1
La nova ubicació és conseqüència del creixement de la fira els últims anys que ha comportat que l'espai ubicat a la Rambla Principal hagi quedat petit. De 18 estands a l'inici s'ha passat a 26 en la darrera edició. Enguany l'emplaçament serà a la Rambla de la Pau entre els números 63-73, a l'alçada del carrer de l'Àncora.

La Festa de l'animal és un esdeveniment on el Festa de l'animal 2protagonista és l'animal. Té com objectiu conscienciar i educar a la ciutadania sobre els drets i deures en la tinença responsable dels animals de companyia. La passada edició es va comptabilitzar la presència de més de 5.000 persones, destacant l'augment en el nombre d'adopcions d'animals mitjançant la passarel·la "Adopta'm" i una molt bona acceptació de les demostracions d'habilitats animals.
Festa de l'animal 4
La fira-festa vol incidir en la lluita contra l'abandonament animal, els comportaments incívics a la via pública, donar una segona oportunitat als animals que han patit abandonaments, potenciar la identificació dels animals, conscienciar sobre la responsabilitat, compromís i dedicació que suposa tenir un animal de companyia, donar a conèixer els serveis que l'ajuntament dona als animals de la ciutat, mostrar les qualitats, habilitats i capacitats d'aquests animals, i servir de plataforma per a empreses, institucions i protectores.

Les entitats i empreses interessades en participar a la Festa poden trobar més informació a https://festadelanimalvng.jimdo.com/ La contractació d'estants estarà oberta fins el dimecres 27 de setembre.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Olèrdola | 25-07-2026 fins 01-08-2026

8a edició dels Vespres d’estiu al castell

Vilanova i la Geltrú | 17-07-2026 fins 08-08-2026

ISLA, de l'artista Julio César García

Vilanova i la Geltrú | 16-07-2026 fins 16-08-2026

La Fragància del Gest

Sitges | 08-07-2026 fins 29-07-2026

Clàssica al Racó de la Calma

Font-rubí | 08-07-2026 fins 29-07-2026

Tertúlies d'estiu als cellers

Vilafranca del Penedès | 07-07-2026 fins 31-07-2026

Translacions. Herba flotant al mar

Vilafranca del Penedès | 03-07-2026 fins 02-08-2026

UNREAL, una proposta de l’artista visual Jordi Cabestany (KBS)

Vilafranca del Penedès | 02-07-2026 fins 02-08-2026

“Cercles vitals”, de Canano
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.