PUBLICITAT
EXCURSIONS, SORTIDES
PUBLICITAT
ARC gestió cultural us ofereix una visita per conèixer la història dels mercats de la ciutat de Vilanova i la Geltrú. Des dels seus inicis, amb la concessió del dia de mercat al segle XIV quan Vilanova encara formava part del terme del castell de Cubelles, fins al projecte i execució del que avui dia és el Mercat del Centre.
El recorregut ens desvetllarà entre d’altres curiositats els productes que es varen començar a vendre, els llocs dels principals emplaçaments on es feien les transaccions d’alguns aliments com la Plaça Major o Plaça de les Verdures i, la construcció entre d’altres de la Peixateria Vella.
Des d’ARC gestió cultural volem mostrar al visitant una de les tradicions més populars i ancestrals, com és la del comerç a la nostra terra.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilanova i la Geltrú | 20-12-2025 fins 31-01-2026
PUBLICITAT