PUBLICITAT
MÚSICA, CONCERTS, BALLS
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
PUBLICITAT
Aquest concert és ja tradicional tant per les corals del Vendrell, que celebren la seva festa, com per la programació de l’Auditori Pau Casals. Aquesta diada musical reuneix a diferents generacions de cantaires per la formació de cada grup coral, els quals s’ajunten en el cant comú al final del concert.
En concret, al concert hi participaran els grup de Flautins, Timbalets, Gralles i Tenores d’El Petit Estel, El Cor Joves Veus i el Cor Orfeó Parroquial del Vendrell.
Els diferents grups d’ El Petit Estel estan dirigits per Laia Rafecas i Paula Guijarro (Flautins), per Anna Casas (Timbalets); per Anna Ibarz i Lluís Serres (Gralles) i Xavier Solé (Tenores).
Entre les peces que interpretaran, hi ha cançons del compositor Josep Vila i Casañas, populars catalanes, xineses i gregues i del Cub Súper 3, entre d’altres.
De la seva banda, el Cor Joves Veus, dirigit per Xavier Solé i amb Albert Recasens al piano, interpretarà La carta de navegar, Cançó del conductor de núvols, Cançó de la sabatera i Niska Banja.
I el Cor Orfeó Parroquial del Vendrell, dirigit per Jordi Solé, cantarà quatre peces, entre les quals hi haurà El ball de Sant Ferriol i Ton pare no té Nas.
El concert es tancarà amb el cant conjunt de totes les corals, aquest any dedicat al 45è aniversari del Cor Petit Estel.
L’entrada és gratuïta amb aforament limitat.
PUBLICITAT
Sitges | 19-07-2025 fins 03-08-2025
El Vendrell | 10-07-2025 fins 31-07-2025
PUBLICITAT