DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

MÚSICA, CONCERTS, BALLS

Reunion Blues


Gerard Nieto Reunion Three.

Informació de l'acte

Aquest projecte liderat per Gerard Nieto presenta el seu primer treball discogràfic, “Reunion Blues”, enregistrat a l’Auditori Pau Casals. És la fórmula de trio amb piano, guitarra i contrabaix encetada cap al 1940 pel Nat King Cole Trio, a la qual aquestes tres primeres figures del nostre panorama musical tenen l’encert de donar continuïtat.


Inclou un repertori agradabilíssim, integrat majoritàriament d’estàndards i clàssics del gènere.

Gerard Nieto, piano
Kike Angulo, guitarra
Pere Loewe, contrabaix

 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Sant Cugat Sesgarrigues | 24-09-2026 fins 27-09-2026

Eco Sant Cugat, la Fira Mediambiental del Penedès

Sant Sadurní d'Anoia | 21-09-2026 fins 26-09-2026

Setmana de la salut i mobilitat sostenible 2026

Vilafranca del Penedès | 18-09-2026 fins 25-09-2026

Ángel Camino, gravats

Vilafranca del Penedès | 18-09-2026 fins 25-10-2026

Gravats. Ángel Camino

Sitges | 18-09-2026 fins 04-10-2026

Art a quatre mans
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.