DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

MÚSICA, CONCERTS, BALLS

Concert Familiar: La capsa de les llavors


L’espectacle explica la història d’una fada marina que es troba amb un pirata que toca el violoncel.

Informació de l'acte

Una fada marina troba un pirata a qui li agrada tocar peces de Bach amb el violoncel. El pirata és molt poruc, i la fada decideix ajudar-lo amb la seva capsa plena de llavors màgiques. Quan les planta, apareixen personatges del món marí, de la terra, del cel…, fins i tot d’un circ i d’una granja! Però ell també li ensenyarà els poders del seu violoncel. D’aquesta forma, amb música, cançons i poemes, faran un gran viatge a través de tot el planeta.

Susanna Barranco , Dramatúrgia, direcció i actriu
Jordi Claret, Composició musical

 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Sant Sadurní d'Anoia | 21-09-2026 fins 26-09-2026

Setmana de la salut i mobilitat sostenible 2026

Vilafranca del Penedès | 18-09-2026 fins 25-09-2026

Ángel Camino, gravats

Vilafranca del Penedès | 18-09-2026 fins 25-10-2026

Gravats. Ángel Camino

Sitges | 18-09-2026 fins 04-10-2026

Art a quatre mans
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.