PUBLICITAT
FIRES I FESTES
PUBLICITAT
L’activitat tindrà forma de gimcana, en què totes les proves tenen una adaptació castellera. Des d’aprendre a fer un pilar de dos o a col·locar-se damunt dels dosos, fins al joc del mocador –casteller- o el “pilla l’acotxador”, són alguns dels jocs que faran gaudir la canalla, de les 5 de la tarda a les 8 del vespre, amb berenar inclòs per a tothom.
Per participar a la “Pluja d’enxanetes” només cal inscriure’s a secretaria@xicotsvilafranca.cat, o bé el mateix dia a Cal Noi-Noi, mitja hora abans de l’inici de l’activitat.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilanova i la Geltrú | 20-12-2025 fins 31-01-2026
PUBLICITAT