PUBLICITAT
ACTIVITATS ESPORTIVES
PUBLICITAT
La marxa és una ruta no competitiva en bicicleta de carretera, que presenta dos circuits: un de 125 quilòmetres i un altre de 89 quilòmetres, més assequible, pedalant entre vinyes i turons, per carreteres poc transitades, majoritàriament de l’Alt Penedès, però també per trams al Baix Penedès, l’Alt Camp i l’Anoia. Al llarg del recorregut es troben els alts de Les Ventoses, Pontonenc i Font-rubí (dos en el cas del recorregut curt), poblacions com El Pla de Manlleu, La Llacuna o Guardiola de Font-Rubí, i llocs d’interès com el Pont Romà, el Circuit Olímpic de ciclisme en ruta de Barcelona 92 o el Conjunt Monumental de la Roca.
La marxa transcorre per territori penedesenc, amb 4 avituallaments durant el circuit, ofereix servei de massatges muscular, mallot i bossa del corredor de regal i sortejos entre participants. Els organitzadors pretenen consolidar aquesta marxa en el calendari anual, amb un producte atractiu per al participant, que pugui créixer en el futur.
L’organització calcula que hi haurà una participació d’entre 250 i 300 corredors. Les inscripcions estan obertes fins al dia 15 de maig al web www.classicapenedes.com. També es poden fer presencialment a l’establiment de Cicles Sans. Els dorsals es recolliran a la zona esportiva de Vilafranca, abans de la sortida de la marxa cicloturista, que serà a les 8.30h des de la rambla de Sant Francesc.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilanova i la Geltrú | 11-01-2026
Vilanova i la Geltrú | 20-12-2025 fins 31-01-2026
PUBLICITAT