DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

MÚSICA, CONCERTS, BALLS

Una vetllada de poesia i tango al claustre de Sant Francesc


Dissabte 30 de juny, a les 9 del vespre, tindrà lloc el segon espectacle literari del cicle Paraules al Claustre. Amb el títol, Historias de cronopios y de tangos, el quartet format per Sandra Rehder (cantant i poeta), Gustavo Battaglia (guitarra), Marcelo Mercadante (bandoneó) i Raúl Cristián Aguirre (escriptor i actor) oferiran un espectacle que conté una perfecta conjunció de tango i poesia dissenyat per arribar al cor de l’oient.

Informació de l'acte

L’extraordinària veu de Sandra Rehder, l’elegant dicció de Raúl Cristian Aguirre, el virtuosisme de la guitarra de Gustavo Battaglia i la magistral interpretació del bandoneó de Marcelo Mercadante  han seleccionat textos d’autors consagrats com Julio Cortázar, Jorge Luis Borges i molts d’altres poetes desconeguts pel gran públic.

Cada cançó i cada poema, des de la música i des de la paraula, des de la passió i des de l’humor, van arribant a l’ànima de l’oient amb un persistent dolcesa.

El repertori de musical l’espectacle inclou composicions pròpies i de clàssics, alguns d’ells instrumentals, obres de Carlos Gardel, Eladia Blázquez, Homero Manzi, Sebastián Piana i Astor Piazzola entre d’altres. L’espectacle inclou tangos, valsos, i “milongas”, un espai  pel folklore i el tango-cançó.

El repertori literari inclou fragments de llibre Historia de cronopios y de famas de Julio Cortázar, així com poesia amorosa, eròtica, humorística i existencial de Jorge Luís Borges, César Fernández Moreno, Óscar Hahn, Alejandra Pizarnik, Nicanor Parra, Raúl Gustavo Aguirre, Sandra Rehder, Hebe Mongers i Raúl Cristián Aguirre entre d’altres.

L’espectacle és gratuït però l’aforament al claustre de Sant Francesc és limitat, per la qual cosa es demana màxima puntualitat.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Sant Sadurní d'Anoia | 21-09-2026 fins 26-09-2026

Setmana de la salut i mobilitat sostenible 2026

Vilafranca del Penedès | 18-09-2026 fins 25-09-2026

Ángel Camino, gravats

Vilafranca del Penedès | 18-09-2026 fins 25-10-2026

Gravats. Ángel Camino

Sitges | 18-09-2026 fins 04-10-2026

Art a quatre mans

Sant Pere de Ribes | 16-09-2026 fins 22-09-2026

Setmana Europea de la Mobilitat
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.