PUBLICITAT
FIRES I FESTES
PUBLICITAT
Serà entre les 11 del matí i les 2 del migdia. També hi haurà una mostra de productes naturals (fruita, verdura ecològica, etc.), s'organitzaran jocs principalment per a adults, i també hi haurà una mostra de vins naturals, amb parada de Cal Cols de Can Rossell, Can Sendu de Sant Pere Molanta i altres vins artesanals que encara no es comercialitzen i que es podran tastar a la Fira en primícia.
Això a banda, un grup de membres de la colla castellera oferirà a partir de les 12 del migdia una representació teatral d'època, en què recrearà diverses escenes que s'hi van donar l'any 1936. En concret, dalt de l'escenari s'hi veuran passatges de l'Escola Conservadora, de l'Escola Republicana, de l'Alçament militar, de la Recerca dels opositors, El Blindat i el Retorn de les colònies. Els diàlegs s'han basat en la documentació històrica aportada per l'historiador vilafranquí Raimon Soler i en les vivències personals explicades per alguns veïns de la plaça i dels seus voltants.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilanova i la Geltrú | 20-12-2025 fins 31-01-2026
PUBLICITAT