DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

TEATRE, DANSA I ARTS ESCÈNIQUES

LES BÀRBARES


Autoria de Lucía Carballal i direcció i traducció de David Selvas

Informació de l'acte


Interpretació: María Pujalte, Cristina Plazas, Francesca Piñón i Berta Gratacós
Producció: La Brutal i Bitò

La Susi, la Carmen i l’Encarna, amigues des de l’escola, es reuneixen en un hotel allunyat de la ciutat. Han passat sis mesos des de la mort de la Bàrbara, una dona trenta anys menor que elles i a qui totes van apadrinar i estimar de manera diferent.
L’última voluntat de la Bàrbara és posar sobre la taula la visió que tenen unes de les altres i d’elles mateixes. La seva relació amb la feina, la maternitat o el feminisme.

Durada aproximada: 1 h i 20 min.
Preu: 26 euros
Preu amb descompte: 21 euros
Més informació:  tel.: 689 26 97 67 – a/e: hola@temporada.cat

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Sant Sadurní d'Anoia | 28-08-2026 fins 19-09-2026

11a edició de La Verema del Cava

Igualada | 28-08-2026 fins 30-08-2026

Festival Encambra’t

Vilafranca del Penedès | 27-08-2026 fins 01-09-2026

Festa Major de Vilafranca del Penedès

Cubelles | 27-08-2026 fins 30-08-2026

Cubelles Noir 2026
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.