PUBLICITAT
TEATRE, DANSA I ARTS ESCÈNIQUES
PUBLICITAT
De petits, ens pregunten: “Què vols ser quan siguis gran?” i esperen que diguem metge, professora, futbolista... bé, i ara youtuber, però on té cabuda algú que vol escombrar sostres?
Sòmion ens fa viatjar a una ciutat on tots els oficis són ben peculiars: l'home que posa els carrers, el despertaire, la mestra de cant d'ocells, el pintor de fulles d'arbre, la cosidora de cors trencats... Un espectacle familiar de titelles amb música en directe.
GÈNERE
Titelles
DURADA
50'
EDAT RECOMANADA
A partir de 4 anys
IDIOMA
Català
ACCESSIBILITAT
Consulteu tots els serveis del Teatre Principal.
DRAMATÚRGIA
Joan Fernández
INTÈRPRETS
Joan Fernández, Juanjo Marín / Júlia Ramírez
MÚSICA ORIGINAL
Juanjo Marín
DISSENY DE TITELLES
Biel Fernández
CONSTRUCCIÓ DE TITELLES
Eulàlia Aragay
ESCENOGRAFIA
Jaume Baliarda
VESTUARI
Mari Pau Fernández
DISSENY DE LLUMS
Andreu Banús
ASSESSORAMENT CREATIU
Andreu Banús, Biel Fernández i Unax Fernández
ASSESSORAMENT MANIPULACIÓ
David Laín
FOTOGRAFIA I VÍDEO
Excenic Media
PRODUCCIÓ EXECUTIVA
Noelia Oliver
PRODUCCIÓ
El que ma queda de teatre
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT