PUBLICITAT
MÚSICA, CONCERTS, BALLS
PUBLICITAT
Judit Neddermann acaba de celebrar deu anys de carrera, durant els quals ens ha ofert discs de cançons originals, ha musicat dues obres de teatre, ha rebut diversos premis, ha col·laborat amb molts artistes i ha cultivat l'estima del públic i la crítica. Pau Figueres és un virtuosíssim guitarrista que ha esdevingut de forma orgànica una figura indispensable en la carrera de la Judit.
Aquest últim treball de l'artista a duet, també ens presenta cançons originals, però treballades colze a colze pels dos intèrprets. Un disc molt més despullat que els altres, més íntim i amb una sonoritat única que en els directes s'unirà a la inspiració i improvisació del moment.
GÈNERE
Música pop-folk
DURADA
70'
ACCESSIBILITAT
Consulteu tots els serveis de l'Auditori
VEU I PANDERO QUADRAT
Judith Neddermann
GUITARRA ESPANYOLA
Pau Figueres
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT