DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS
☰ ☰

ALTRES

Mostra de Pallasses i Pallassos


Hi haurà un total de tretze espectacles, en un únic dia, a la rambla de Pau Casals La Mostra de Pallasses i Pallassos de Cubelles s’ha mogut al calendari al 20 de desembre, just a les portes de les festes nadalenques. Aquesta, però, no és l’única novetat.

Informació de l'acte

El certamen, que arriba a la seva 13a edició, estrena un nou format que concentra un total de tretze espectacles i diverses activitats paral·leles en un sol dia, entre les 10.00 i les 20.00 h. A més, canvia d’ubicació i tindrà lloc a la rambla de Pau Casals.

Tres escenaris acolliran els espectacles de forma simultània mentre al llarg de la jornada tenen lloc altres propostes que dinamitzaran aquest espai i que, un any més, comptaran amb l’animació del cubellenc, Pep Callau, promotor d’aquesta iniciativa. La Mostra tindrà, a més de les actuacions als diferents escenaris, espectacles itinerants, tallers de circ i de manualitats, un espai de maquillatge de circ i atraccions. El gegantó Chalie Rivel se sumarà a la festa amb diverses cercaviles per la rambla. L’espai disposarà d’una zona gastronòmica amb food trucks.

“La Mostra vol posar en valor el món del circ a Cubelles, vila natal de Charlie Rivel, en un espai que es pretén dinamitzar com és la rambla de Pau Casals”, ha explicat la regidora de Cultura, Renata Bedós.

Els tres escenaris, batejats com ‘Charlie Rivel’, ‘Paulina Schumann’ i ‘Rialles’, oferiran espectacles per a tot tipus de públics. Entre les companyies participants hi ha la d’Albert Vinyes, Express, Hèctor de la SA, Circo·Up, Duo X Caso, Senyora X, Cosinsart, Jordi Bertran, Improvisto’s i Zigurat Circus Band.  

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Sant Pere de Ribes | 29-10-2026

Trobada de corals de les persones grans del Garraf

El Vendrell | 29-10-2026

El misteri de la nit de la Castanyada

Igualada | 15-10-2026 fins 14-11-2026

Exposició Dèiem NO

Vilanova i la Geltrú | 14-10-2026 fins 11-11-2026

IV Cicle de Diàlegs Ferroviaris

Sant Sadurní d'Anoia | 10-10-2026 fins 13-11-2026

El Penedès amb ulls de Gaudí

Vilafranca del Penedès | 03-10-2026 fins 30-10-2026

L’herència de la calma. Un retorn als orígens

Vilafranca del Penedès | 02-10-2026 fins 01-11-2026

Era un pintor de Vilafranca
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.