PUBLICITAT
EXPOSICIONS
PUBLICITAT
Es tracta d’un recull de 20 fotografies de dones, més fotografies d’objectes escollits per elles, amb les seves històries com a persones que han migrat i s’han arrelat al territori. De la mà del fotoperiodista Lucas Vallecillos, amb el suport de l’Ajuntament de Sant Pere de Ribes, aquest projecte comú té com a objectiu donar veu i visibilitzar aquestes dones.
“Ser Dona Migrant” s’inaugurarà a la Biblioteca Josep Pla de les Roquetes, el 18 de desembre, a les 18 hores, i es podrà visitar fins al 30 de gener. Posteriorment, les imatges també s’exposaran a la Biblioteca Manuel de Pedrolo de Ribes.
Al pròleg del llibre-catàleg destaca que el projecte vol crear “un espai de reflexió i debat per a la ciutadania sobre la interculturalitat, migracions, la convivència, les desigualtats i els drets humans, on es vol visibilitzar amb imatges les dones migrades arrelades al territori ressaltant les seves històries, identitats, lluites i contribucions a la societat d’acollida”.
En aquest acte es comptarà amb la presència de 3 d’aquestes dones participants en el projecte, i la participació de Lucas Vallecillos. També es durà a terme l’actuació d’un músic d’origen peruà que des de l’any 2002 viu a Catalunya i la lectura d’una poesia.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilanova i la Geltrú | 15-12-2025
PUBLICITAT