DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

TEATRE, DANSA I ARTS ESCÈNIQUES

19è Pessebre Vivent


El Pessebre Vivent torna a omplir els carrers del nucli antic de Canyelles els dies 20 i 21 de desembre de desembre.

Informació de l'acte

La representació arriba enguany a la seva 19a edició i compta amb la participació de més d'un centenar de figurants.

Mostra la vida i costums de Jerusalem quan va néixer l’infant Jesús.

Representacions

Les representacions es fan el dissabte 20 de desembre i el diumenge 21 de desembre a partir de les 18 hores i fins a les 20 hores.

El punt d’inici és la placeta de la Bassa d’en Llot i el carrer Major. La representació s'allarga una mitja hora aproximadament.. El públic entrarà per grups cada 15 minuts aproximadament.

El Pessebre Vivent d'enguany inclou un total de 7 quadres, repartits pel nucli antic del municipi:

1. Presentació
2. Anunciació a Maria
3. Pastors de les sopes
4. Infern
5. Romans
6. Mercat - taverna- posada
7. Naixement

Venda d'entrades

Les entrades costen tres euros i es poden adquirir al Quiosc Municipal, situat a la rambleta del carrer Nou, els mateixos dies de la representació, a partir de les cinc de la tarda. L’entrada és gratuïta per als menors de 7 anys i també per als infants que tinguin el carnet del Club Super 3.

El Pessebre Vivent l’organitza l’Ajuntament i la Comissió del Pessebre Vivent de Canyelles, forma part de la Federació Coordinadora de Pessebres Vivents de Catalunya i té el suport de la Diputació de Barcelona. L’esdeveniment ha anat guanyant visitants en cada edició i s’ha convertit en una cita obligada en la programació nadalenca del municipi. 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Sant Sadurní d'Anoia | 30-08-2026 fins 11-09-2026

Fires i Festes 2026

Sant Sadurní d'Anoia | 28-08-2026 fins 19-09-2026

11a edició de La Verema del Cava

Igualada | 28-08-2026 fins 30-08-2026

Festival Encambra’t

Vilafranca del Penedès | 27-08-2026 fins 01-09-2026

Festa Major de Vilafranca del Penedès

Cubelles | 27-08-2026 fins 30-08-2026

Cubelles Noir 2026
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.