PUBLICITAT
CONFERÈNCIES, COL.LOQUIS
PUBLICITAT
«D’entrada, bé podríem dir que una de les claus de la universalitat de la festa rau en la manera com satisfà un requisit psicològic, que és el de permetre’ns pensar el pas del temps no com un continu indiferenciat, sinó com un transcurs marcat per ritmes, repeticions i accidents. Les festes són com perles enfilades en un collaret de boletes de plom. És més, si ho pensem, ens passem el temps o celebrant festes o preparant-les. La festa és allò que esperem.»
Doncs precisament la intenció d’aquest llibre és ser el fil del collaret que menciona el professor Delgado: un enfilall, un bon suport on, a manera de rosari, ens servirà per recordar a què es refereixen i què representen les activitats festives de Catalunya que s’hi relacionen.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Santa Margarida i els Monjos | 16-01-2026 fins 31-01-2026
Vilanova i la Geltrú | 20-12-2025 fins 31-01-2026
PUBLICITAT