PUBLICITAT
EXPOSICIONS
PUBLICITAT
La presentació serà a càrrec del curador de la mostra, en Pere Jordi Figuerola, com a representant de l'entitat The Gaudí Research Institute.
L'acte finalitzarà amb una copa de cava a l'Espai Cultural Fòrum Berger.
L'exposició es podrà visitar simultàniament a l'Espai Cultural Fòrum Berger i a la Capella del VINSEUM.
Organitza: Fundació PINNAE
Col·labora: VINSEUM
Amb el suport: The Gaudí Research Institute, Ajuntament de Vilafranca, Diputació de Barcelona i Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya
Amb el patrocini: LG España
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Santa Margarida i els Monjos | 16-01-2026 fins 31-01-2026
Vilanova i la Geltrú | 20-12-2025 fins 31-01-2026
PUBLICITAT