DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS
☰ ☰

FIRES I FESTES

Festa Major d’Hivern de Santa Eulàlia


Les Roquetes ho té tot preparat per començar la seva Festa Major d’Hivern en honor a la seva patrona, Santa Eulàlia. El divendres 6 de febrer, a les 18 hores, es presentarà el logotip del 15è aniversari dels Petits Diabòlics, a la llibreria la Clandestina, al carrer Juan Sebastián El Cano, núm. 4.

Informació de l'acte

L’endemà, dissabte 7, a les 18 hores, està prevista l’anada a buscar les trenes de Santa Eulàlia, les postres que s’han popularitzat entres els veïns i les veïnes com a típiques d’aquesta festivitat amb el suport de les pastisseries del nucli, amb els gegants, les entitats de Festa Major i el toc de timbals. Sortiran de la plaça Ramon Mir per continuar pels carrers dels Almogàvers i Sant Jordi. Després seguiran per les avingudes Mas d’en Serra i de Catalunya, el carrer del Ter, la plaça del Llobregat, els carrers del Ter, de Miquel Àngel, Velázquez, Gaudí, Àngel Guimerà, Eugeni d’Ors i de Miquel Servet, per acabar a la plaça de la Vinya d’en Petaca. 

Seguidament, a les 19 h, es farà la presentació del programa de festes i la separata “15 anys encenent tradició” dedicada al Ball de Diables Petits Diabòlics, a la sala polivalent de l’edifici de la Vinya d’en Petaca. A continuació, a les 20 h, tindrà lloc la traca d’inici de Festa Major de Santa Eulàlia des de la mateixa plaça de la Vinya d’en Petaca, i a partir de les 23 h, a l’envelat de les Roquetes, es farà el Sarau de Festa Major amb tribut a Melendi i dj, amb entrada gratuïta. El diumenge 8, a les 12 h, tindrà lloc l’espectacle infantil “El guardià dels jocs” al Centre Cívic l’Espai, amb entrada gratuïta.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilafranca del Penedès | 27-10-2026

Josep Sunyol. Pel Barça i per Catalunya

Vilanova i la Geltrú | 27-10-2026

Salonet del Còmic

Igualada | 15-10-2026 fins 14-11-2026

Exposició Dèiem NO

Vilanova i la Geltrú | 14-10-2026 fins 11-11-2026

IV Cicle de Diàlegs Ferroviaris

Sant Sadurní d'Anoia | 10-10-2026 fins 13-11-2026

El Penedès amb ulls de Gaudí

Vilafranca del Penedès | 03-10-2026 fins 30-10-2026

L’herència de la calma. Un retorn als orígens

Vilafranca del Penedès | 02-10-2026 fins 01-11-2026

Era un pintor de Vilafranca

Vilanova i la Geltrú | 01-10-2026 fins 28-10-2026

Octubre Gran
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.