DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

CINEMA I VÍDEO

On eres quan hi eres?


La projecció de la pel·lícula On eres quan hi eres? del proper dijous 12 de febrer a les 20.15h a la Sala Zazie-Casal, inclosa dins la programació regular de Cineclub Vilafranca, comptarà amb la presència de la seva directora i guionista Jana Montllor Blanes. Convidada per Cineclub Vilafranca, la directora parlarà de la seva nova pel·lícula, un documental biogràfic sobre la figura del seu pare, el cantant i actor Ovidi Montllor.

Informació de l'acte

On eres quan hi eres? és un documental íntim i profundament honest que fuig del retrat biogràfic convencional d’Ovidi Montllor. A partir d’imatges fràgils i sovint desenfocades, com records que es difuminen, el film es construeix a partir de la veu en off de Jana Montllor, que reflexiona sobre la memòria, l’absència i la dificultat de retenir allò que s’ha perdut massa aviat. Una obra que utilitza el cinema com a espai de recerca personal i reflexió sobre la memòria i la pèrdua.

La pel·lícula es projectarà també divendres 13 de febrer a les 21.00h a la Sala Zazie-Casal.
 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Avui al Penedès

Vilanova i la Geltrú | 08-04-2026 fins 13-05-2026

III Cicle de Diàlegs Ferroviaris

Vilanova i la Geltrú | 08-04-2026 fins 29-04-2026

'Els nens de la guerra'

Canyelles | 28-03-2026 fins 12-04-2026

Canyelles viu la Setmana Santa amb els actes tradicionals

Sitges | 28-03-2026 fins 03-05-2026

Transmisión, el gesto que continúa

Sitges | 27-03-2026 fins 26-04-2026

Exposició Still Life Sisquella

Vilafranca del Penedès | 25-03-2026 fins 16-04-2026

Paco Candel i els altres. Un retrat literari de la immigració a Catalunya

Vilanova i la Geltrú | 06-03-2026 fins 03-05-2026

Horitzons subjectius
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.