PUBLICITAT
CONFERÈNCIES, COL.LOQUIS
PUBLICITAT
En temps de canvis, de crisi, de salt generacional, potser de més neguits que esperances, ens cal com sempre repensar-nos i no podem obviar el treball. Perquè és evident que el treball afecta les divisions de raó de classe o de gènere; i també repercuteix en la salut mental, el consum o l’ecologia.
Tenim feina a fer, doncs. El Festival VilaPensa de 2026 el dedicarem a {Re}pensar el treball. Ens hi ajudeu?
Per a fer-ho participaran nombroses i variades veus que aportaran diferents abordatges com Rosa Rius, Oriol Ponsatí-Murlà, Emília Olivé, Joaquim Sicart, Karina Gibert, Sergi Unanue, Joan Canimas o Rosa Cerarols entre d’altres.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
El Vendrell | 05-04-2026
Vilafranca del Penedès | 25-03-2026 fins 16-04-2026
PUBLICITAT