PUBLICITAT
ALTRES
PUBLICITAT
Les persones participants gaudeixen d’una experiència pensada per connectar amb un mateix a través de la naturalesa, experimentar un menor nivell d’estrès, augmentar l’atenció plena i compartir les vivències individuals amb la resta de persones. L’objectiu és impulsar el binomi salut i natura en l’àmbit municipal des d’un vessant més conscient i sensorial.
La immersió sempre es duu a terme amb l’acompanyament d’una guia i les sessions són gratuïtes. Les inscripcions es fan per ordre d’arribada, atès que les places són limitades (en cas de places exhaurides, s’oferirà una data alternativa).
Hi ha dues rutes circulars, una per l’entorn de l’ermita de Sant Pau i la font de Can Zidro (punt de trobada: l’ermita de Sant Pau), i una altra pels Colls i els voltants de la Casa del Mar (punt de trobada: al final del carrer de la Talaia).
Calendari de sessions:
24 de maig. Ruta Ribes.
14 de juny. Ruta les Roquetes.
27 de setembre. Ruta Ribes.
25 d’octubre. Ruta les Roquetes.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilafranca del Penedès | 10-04-2026 fins 10-05-2026
PUBLICITAT