PUBLICITAT
EXPOSICIONS
PUBLICITAT
Aquest projecte artístic neix amb la passió d’estimular, promoure i donar visibilitat a la creativitat artística de les persones adultes amb discapacitat intel·lectual. El certamen és un homenatge al poder transformador de l’art, una eina que transcendeix barreres i esdevé un llenguatge universal d’inclusió i reconeixement social, és una forma d’expressió més natural, espontània i única.
En aquesta primera edició, es va comptar amb la participació de 127 artistes procedents de 28 entitats de tota Catalunya. El 3r premi es va atorgar a una obra col·lectiva de persones vinculades a la Fundació Santa Teresa i forma part d’aquesta mostra.
L’exposició es podrà visitar fins al 23 d’agost de 2026, en horari de dilluns a divendres de 17 a 20 h, a la sala d’exposicions Benvingut Socias de la CCA García Lorca.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
Vilafranca del Penedès | 03-07-2026 fins 02-08-2026
Vilafranca del Penedès | 26-06-2026 fins 25-07-2026
PUBLICITAT