PUBLICITAT
ALTRES
PUBLICITAT
Les ofrenes florals tindran lloc a les 10.30 h, a la plaça de la Vila de Ribes, i a les 11.30 h, a la plaça interior de l’edifici institucional de la Vinya d’en Petaca. Comptaran amb la presència de l’alcaldessa, Ana Herrera, i de representants de cada grup municipal, formació política i entitat del municipi. El parlament de l’alcaldessa comptarà amb interpretació de llengua de signes.
Els actes es clouran amb la interpretació dels Segadors, a càrrec del músic David Puertas que acompanyarà amb el flabiol i la ballada de la Colla de Dansaires de les Roquetes amb les peces “Riera” i “El cavaller enamorat”.
La programació de la Diada es complementarà al municipi amb les activitats organitzades per les entitats i partits polítics locals, com la tradicional pujada al Montgròs, que tindrà lloc l’11 de setembre, a les 8 hores, amb sortida des de la plaça de la Vila; i l’enlairament de la senyera, prevista a les 10 hores.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT