PUBLICITAT
MÚSICA, CONCERTS, BALLS
PUBLICITAT
Enguany, el protagonista és DDM, un quartet que combina composicions originals i música improvisada. Creat el 2016, el quartet construeix un univers sonor amb influències que abracen el jazz contemporani i el groove, on la complicitat entre els seus integrants i la llibertat creativa esdevenen elements centrals. Tots quatre acumulen una àmplia experiència arreu d'Europa.
Formats entre Barcelona, Amsterdam, Londres i Berlín, han treballat amb artistes de referència de l'escena jazzística i de la música moderna, aportant al conjunt una mirada oberta i una gran riquesa musical.
Després del primer disc, Arachnolgy, enguany presenten INVENCIBLE, una obra que consolida la seva trajectòria i amplia els límits del seu llenguatge musical. Aquest treball suposa un nou pas en l’evolució creativa del grup. tot un exercici de profunditat, sensibilitat i risc. Invencible es desenvolupa com una suite contínua, un flux sonor sense interrupcions on els temes emergeixen, es transformen i reapareixen amb naturalitat.
Com és habitual, les entrades les podeu trobar al web de Vinseum.
Important: Les localitats no van numerades
Taquilla i portes (19h30), Concert (20h00)
➔ Preu: 15€
➔ Socis JazzClub: gratuït ➔ Entrada Reduïda: 12€ (Òmnium Cultural Alt Penedès, + 65 anys, Amics Vinseum, Casino Unió Comercial, Alumnes EMMDC)
➔ Alumnes Escola de Música Maria Dolors Calvet, menors 18 anys (5€)
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT