PUBLICITAT
SANT JORDI 2022
07-04-2022 10:19
L’acció TU ETS ESSENCIAL Sant Jordi promoguda per la regidoria de Cultura, en col·laboració amb la regidoria d’Educació, amb l’objectiu d’estimular la lectura, l’escriptura i la creativitat entre els més joves ha rebut un total de 293 microrelats.
Són obra d’alumnes d’ESO i batxillerat dels instituts del municipi, que aquests dies estan veient com les seves creacions es publiquen a l’Instagram @tuetsessencial, un perfil des del qual es pot votar, fent “m’agrada”, pels treballs que més agradin.
Cada participant ha pogut presentar un sol microrelat sobre un tema lliure en una de les quatre modalitats del concurs: vídeo, poesia visual, escriptura i còmic.
Dels microrelats presentats se’n seleccionaran 24 (un per curs i modalitat). En la selecció dels microrelats es tindrà en compte en un 45% l’opinió dels usuaris que faran un m’agrada a l’Instagram. Es podrà votar fins el 13 d’abril. L’altra 55% la faran els professionals de l’àrea de cultura, educació i comunicació.
Els 24 Essencials exposaran la seva obra a la Sala Portal del Pardo dins el projecte Essencials [...] i rebran un val de 50€ per comprar a les botigues adherides al CIT. Entre aquests 24 essencials s’escollirà un essencial per modalitat. Aquests quatre rebran una bicicleta.
La resolució es farà en un acte públic el 23 d’abril de 2022, a dos quarts d’una del migdia, a la Plaça Vella, després del Pregó de lectura de la Biblioteca pública Terra Baixa.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT