DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

AGRESSIÓ SEXUAL

La mare de la víctima de la violació a Igualada: "Per fi s'ha fet justícia"


ACN Igualada

21-04-2022 10:52

L'Ajuntament d'Igualada manté que es personarà com a acusació particular en el cas de la violació a una menor

La mare de la víctima de la violació a Igualada la nit de la Castanyada del 2021 ha celebrat que "per fi s'ha fet justícia". "Divina i policial", ha afegit a Catalunya Ràdio. La dona ha explicat que els Mossos l'han trucat a primera hora del matí per informar-la que havien detingut el presumpte agressor de la seva filla i ha assegurat que no s'ho creia. Ha explicat que han estat uns mesos de molta incertesa i molt durs. Sobre l'estat de la seva filla, ha dit que ha tingut moments "de tot" i ha reconegut que el procés de recuperació serà llarg.

Per la seva part, l'Ajuntament d'Igualada manté la voluntat de personar-se com a acusació particular en el cas de la violació d'una menor quan sortia d'una discoteca la nit de la Castanyada. El consistori també ha celebrat que la investigació policial oberta des de la denúncia dels fets hagi permès arribar a la detenció del presumpte autor. L'arrest s'ha produït aquest dijous a la matinada, segons han informat els Mossos. Agents del cos estan escorcollant des de primera hora del matí el domicili de l'arrestat, al carrer San Sebastià d'Igualada. El cas continua sota secret de sumari.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.