GIMNÀSTICA RÍTMICA
29-05-2022 20:45
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
En aquesta competició, han participat els conjunts de Nivell Escolar del Club Rítmica Sant Sadurní. El conjunt Benjamí Nivell A que competeixen amb un muntatge de 5 mans lliures, està format per a les gimnastes Berta Olivas, Júlia Mata, Martina Del Rio, Clara Batalla, Ivette Moreno i Chloé Pi.
El conjunt Aleví Nivell A amb un muntatge de 5 pilotes està format per a Nahia Gamazo, Maria Càliz, Marta Pujades, Martina Rubio, Lidia Pavaloaia i Ona Cayuela.
El conjunt Infantil Nivell A realitzen un exercici de 5 cordes format per a Clara Fabregat, Martina Casan, Anna Caellas, Foix Prat, Carla López i Martina Olivas. I finalment, el conjunt Juvenil Nivell A que participen amb un muntatge de 10 maces està integrat pels gimnastes Mar Segarra, Anna Mitjans, Anaïs Puimedon, Paula García i Mireia Filella.
Destacar la primera posició del conjunt Benjamí A , la tercera posició del conjunt Juvenil A; la quarta posició del conjunt Infantil A; i la cinquena posició aconseguida pel conjunt Aleví A.
PUBLICITAT
PUBLICITAT