PUBLICITAT
NOVA ETAPA
14-07-2022 16:10
Aquest matí, l’Acampada Jove ha obert les portes de la que serà la seva 25a edició. El festival, que compta amb 58.000 metres quadrats, acollirà durant els propers tres dies les actuacions de més d’una vintena de bandes musicals com La Pegatina, Auxili, La Fúmiga o Ginestà. A més, d’una àmplia oferta de xerrades, tallers, actuacions de cultura popular, esports i entre moltes altres activitats.
La directora de l’Acampada Jove, Kènia Domènech, ha valorat l’inici del festival i ha afirmat que “afrontem la 25a edició de l’Acampada Jove amb molta festa, lluita i reivindicació i, sobretot, il·lusió per començar una nova etapa a Sant Sadurní ”. ”L’Acampada Jove és un festival fet per joves i per a joves que va més enllà d’una simple programació artística; és un espai de llibertat alternatiu als circuits d’oci de masses”.
Després de dos anys d’aturada per la pandèmia, l’Acampada Jove torna reforçada i amb aire fresc en un nou espai a la capital del cava. Durant tres dies s’ofereix 12h de concerts i 24h de festa consecutives.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT