PUBLICITAT
CRISI ECONÒMICA
27-08-2022 10:25
Els usuaris de Rodalies i Mitja Distància han adquirit 48.246 abonaments gratuïts entre el 24 i el 25 d’agost, els dos primers dies que han estat disponibles, segons ha informat la companyia. En la primera jornada ja se’n van sol·licitar 25.000. Els títols seran vàlids a partir de l’1 de setembre i fins al 31 de desembre. L'abonament és gratuït però caldrà dipositar una fiança de 10 euros per als trajectes de Rodalies i de 20 euros en el cas de la Mitja Distància. Aquesta es tornarà quan l'usuari superi 16 desplaçaments durant els quatre mesos. Del total d’abonaments, 41.736 són de la Rodalia de Barcelona i 6.510 de Mitjana Distància. Aquests últims es reparteixen entre Tarragona (2.382), Lleida (224), Girona (2.155) i Barcelona (1.749). En total s’han expedit a Espanya 125.364 abonaments de Rodalies en dos dies i 32.250 de Mitja Distància.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT