DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

DEFENSA FORESTAL

Un robatori deixa sense senyal de ràdio les ADF del Baix Penedès


ACN El Montmell

16-01-2023 16:33

Uns lladres s’enduen el repetidor de la casa de guaita del Montmell

Un robatori deixa sense senyal de ràdio les ADF del Baix Penedès. ADF El Montmell

La Federació d’Agrupacions de Defensa Forestal (ADF) del Penedès i el Garraf ha denunciat públicament el robatori del repetidor de ràdio del punt de guaita del Montmell. Segons relata l’entitat, uns lladres s’han endut tots els accessoris vinculats a l’emissora, tot el cablejat i també la placa solar. Els fets han deixat sense cobertura de ràdio els agents ADF de tot el Baix Penedès, que dijous van detectar els primers problemes amb el senyal. Membres del cos de guardes voluntaris han detallat a l’ACN que va ser dissabte quan van comprovar que algú havia entrat a la casa de guaita trencant la finestra. La federació té previst interposar una denúncia als Mossos d’Esquadra demà dimarts.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.