DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

Detingut un home a Vilanova per agredir sexualment les seves tres nebodes menors d'edat durant sis anys


ACN Vilanova i la Geltrú

06-03-2023 10:51

El detingut proporcionava alcohol a les nenes i aprofitava per abusar d'elles quan se n'anaven a dormir

Cotxe de la policia nacional. Eix

La Policia Nacional ha detingut a Vilanova i Geltrú (Garraf) a un home per agredir sexualment durant sis anys a les seves tres nebodes menors d'edat. Segons ha comunicat el cos policial, les agressions a les tres nenes, que tenien 11, 13 i 16 anys en el moment dels fets, es van desenvolupar entre 2016 i 2022. En múltiples ocasions durant aquest període, el detingut proporcionava alcohol a les menors i aprofitava per abusar d'elles quan se n'anaven a dormir. La Policia Nacional ha informat que la investigació es va iniciar a la Unitat de Família i Atenció a la Dona (UFAM) de Madrid arran de la denúncia interposada a començaments d'aquest any per la mare de les víctimes.

La investigació de la UFAM va concloure que les agressions denunciades tenien lloc durant els períodes de vacances, entre el 2016 i el 2022, en el domicili del presumpte autor, a Vilanova i la Geltrú. El detingut aprofitava les visites de les nenes per abusar d'elles. L'últim episodi hauria tingut lloc el passat mes de desembre, segons la Policia Nacional.

De la investigació també es va desprendre que, per poder abusar de les menors, l'home els subministrava alcohol per anul·lar la seva voluntat, incitant-les a beure fins a altes hores de la matinada. L'endemà, segons ha detallat el cos policial, les nenes sospitaven que el seu oncle les havia agredit sexualment perquè despertaven sense roba i amb dolors a la zona vaginal.

L'home, detingut per un delicte d'agressió sexual, ha passat a disposició judicial.

 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.