Vegueria del Penedès

ROBATORI

Detenen cinc homes per dos robatoris amb força a la Conca de Barberà i el Baix Penedès


ACN Santa Oliva

21-04-2023 16:45

Tres dels arrestats han quedat en llibertat amb càrrecs després de passar a disposició judicial

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Els Mossos d'Esquadra han detingut cinc homes d'entre 26 i 32 anys com a presumptes autors de dos robatoris amb força a l'Espluga de Francolí (Conca de Barberà) i Santa Oliva. El primer dels fets va tenir lloc dilluns a la nit, quan després de rebre un avís d'un possible robatori en un domicili, els agents van localitzar a menys d'un quilòmetre els tres sospitosos a l'interior d'un vehicle. En l'escorcoll, es van trobar diverses eines i diners en efectiu. La segona de les detencions s'ha fet aquest dijous a la urbanització Les Pedreres de Santa Oliva, després de localitzar un home que coincidia amb la descripció facilitada per uns testimonis i el seu acompanyant, que l'esperava en un cotxe a pocs metres de distància.

Els primers tres detinguts van quedar amb llibertat amb càrrecs després de declarar davant del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Valls, mentre que els dos restants estan pendents de passar a disposició judicial del Vendrell en les pròximes hores.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.