PUBLICITAT
DANSA SOLIDÀRIA
01-05-2023 10:24
El passat 15 d'abril, va tenir lloc a l'Auditori de Vilafranca la Trobada d'Escoles de Dansa organitzada per l'Escola Dansa Cas. La gala, batejada amb el nom de +DANSA, és un esdeveniment que organitza l'Escola amb la finalitat de sumar dansa i solidaritat en un espectacle únic.
En l'edició d'enguany hi van participar més de cent dansaires provinent de les escoles SOMHIDANSA de Barcelona, CIA. La Petita Companyia també de la Ciutat Comtal, DANCE & COMPANY de Vilanova i la Geltrú , que junt amb l’amfitriona Escola Dansa CAS de Vilafranca van oferir un espectacle que va brillar des de l'inici fins al final i que va omplir l'auditori d’espectadors de gom a gom.
La recaptació de l'esdeveniment de la Gala Benèfica solidària ha estat de 1.485 € i l’Escola CAS els destinarà a la Fundació Pinnae, concretament al centre de dia Jaume Nicolás (gestionat amb la col·laboració de la Fundació Inglada Via) per l’adquisició de material per la sala de fisioteràpia.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT