PUBLICITAT
RODALIES
02-05-2023 14:53
El Govern recull el guant dels usuaris afectats per l'avaria de la línia de Rodalies R2 Sud i admet que tenen raó en les seves queixes per la manca de transport alternatiu durant aquest dimarts. És per això que la portaveu de l'executiu, Patrícia Plaja, ha explicat que ja s'han posat en contacte amb Renfe, operadora de Rodalies, per tal que el problema se solucioni. Amb tot, ha afegit que "el Govern farà el que estigui amb la seva mà per revertir-ho". "Òbviament, l'operadora hauria de donar un servei assimilable a l'habitual, i per això el demanem. I si Renfe no és capaç de garantir-ho, serà la pròpia Generalitat qui s'arremangarà per a que així sigui", ha dit Plaja.
La portaveu ha volgut "lamentar" un cop més la nova avaria al servei de Rodalies decretada aquest dimarts al matí. "Que siguin incidències reiteradament i habituals no fa que no siguin notícia. Els usuaris no ho volen normalitzar i el Govern tampoc. Lamentablement, aquest és el servei de Rodalies que tenim", ha conclòs.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT