ELECCIONS MUNICIPALS 2023
18-05-2023 22:46
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Pere Vernet, candidat a l’alcaldia de Sant Sadurní per ERC, acompanyat per altres membres de la candidatura i el conseller d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya, Roger Torrent, s’han reunit aquest dimecres amb diferents empresaris sadurninencs per posar sobre la taula millores pel teixit comercial del municipi.
La visita també ha servit per conèixer la feina que fan a Simón Coll Xocolaters, de la mà de Xavier Coll. També, van poder reunir-se amb Manuel Sàbat, de l’empresa Sàbat Lligats Metàl·lics, dedicada a la creació de morrions pel cava.
En aquest sentit, els republicans proposen fer més amables els carrers de Sant Sadurní a fi d’incentivar el comerç local, crear una borsa de locals buits per atraure nous projectes emprenedors i desenvolupar el polígon de Can Ferrer 3 per tal que s’hi impulsin empreses d’un alt valor tecnològic
Vernet i Torrent s’han compromès a mantenir el contacte per fer seguiment dels reptes i de les necessitats que té Sant Sadurní.
PUBLICITAT
PUBLICITAT