PUBLICITAT
ELECCIONS MUNICIPALS 2023
25-05-2023 16:50
Trobada entre el PSC, les forces sindicals i diferents representants dels comitès d’empresa públics i privats presents a Vilanova i la Geltrú. El restaurant Marejol ha acollit aquest dimecres al vespre l’acte on Juan Luis Ruiz, cap de llista del PSC, s’ha compromès públicament, davant més d’un centenar d’assistents, a donar validesa als acords ratificats pel Ple municipal amb especial menció a les treballadores d’AISSA.
Ruiz lamenta que l’actual govern municipal no hagi estat capaç de donar valor als compromisos adquirits pel plenari. De fet, titlla de “voluntat electoralista” els últims acords als quals haurien intentat arribar i destaca que el que ha fet el govern municipal aquests quatre anys amb aquest col·lectiu “no té nom”.
De cara als comicis d’aquest diumenge, l’alcaldable socialista ha apel·lat novament a la mobilització del vot cap a la candidatura que ell encapçala i assegura que es tracta d’unes eleccions decisives: “No hi ha alternativa: o es repeteix el govern del fracàs o s’obre una nova etapa liderada pel PSC”.
En aquest sentit, Ruiz ha demanat “la màxima confiança” per poder implementar el seu programa de govern i revertir algunes de les actuacions que ha dut a terme aquest govern, a més de treballar per la millora de les condicions laborals i treballadors i treballadores públics.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT