DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ELECCIONS MUNICIPALS 2023

ERC recupera l'alcaldia d'Òdena després de perdre-la fa un any per una moció de censura del PSC


ACN Òdena

29-05-2023 13:53

Jaume Xaus ha aconseguit la majoria absoluta amb un 45% dels vots

Jaume Xaus ha aconseguit la majoria absoluta amb un 45% dels vots. ERC

ERC ha recuperat l'alcaldia d'Òdena després que el març de 2022 una moció de censura impulsada pel PSC amb el suport de l'agrupació d'electors Òdena a Fons (OAF) els fes fora del govern municipal. Ara, la candidatura Fem Òdena -vinculada a ERC-, amb Jaume Xaus al capdavant, ha aconseguit la majoria absoluta amb el 45% dels vots, una xifra que els ha proporcionat 6 regidors. Per la seva banda, PSC n'ha obtingut 4 (un menys) i OAF s'ha mantingut amb un. Les eleccions municipals a Òdena han tingut un 58,33% de participació.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.