Vegueria del Penedès

BÀSQUET

L’olerdolenca Blanca Surià s’ha proclamat campiona d’Espanya


Redacció Olèrdola

22-06-2023 12:18

L’olerdolenca Blanca Surià campiona d’Espanya . Eix

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Formant part del Barça-Santfeliuenc, l’olerdolenca Blanca Surià s’ha proclamat aquest diumenge campiona d’Espanya de bàsquet en categoria premini. El triomf arribava dies després de que l’equip, el passat 4 de juny, obtingués el campionat de Catalunya.

A les semifinals el Santfeliuenc va derrotar  al Nou Basquet Castelló. A la gran fina s’imposaven al Ciudad de Móstoles, l’equip campió de la comunitat de Madrid.  Els dos títols en disputa d’aquesta categoria de premini van viatjar cap a Catalunya perquè en categoria masculina es va imposar el Joventut de Badalona, també gràcies a guanyar al Ciudad de Móstoles en el partit final.

Blanca Surià Benedicto té 8 anys d’edat, és veïna de Daltmar i ara ha acabat 3r curs de primària a l’escola Circell de Moja. Abans de ser fitxada pel Barça-Santfeliuenc, va començar a jugar a bàsquet amb el CE Xamba de Vilafranca. La categoria premini  que disputa el seu equip reuneix a nenes de 9 i 10 anys.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.