DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

EXHIBICIÓ LOCAL

El carnaval de Vilanova es cola a la Copa Amèrica al ritme del Turuta


Redacció Vilanova i la Geltrú

16-09-2023 21:27

Una vintena de banderes i un centenar de comparsers omplen la plaça del Port de caramels amb un tastet de les Comparses

"

El carnaval de Vilanova i la Geltrú s'ha colat aquest dissabte a la tarda a la Copa Amèrica de Vela al ritme del Turuta. I és que una vintena de banderes i un centenar de comparsers han omplert la plaça del Port de caramels amb un tastet de les Comparses per al públic de l'esdeveniment esportiu. Colors i música han amenitzat la tarda per als espectadors que s'havien reunit al passeig marítima entre regata i regata. El Turuta, Paquito el Chocolatero, pasdobles i moltes versions han posat la banda sonora a una tarda que diferent que ha inclòs una batalla de caramels i ha cridat el públic a repetir l'experiència el proper 14 de febrer, quan se celebraran Les Comparses oficials. 

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Més informació

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.