DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

ESTAFA

Almenys cinc detinguts en un operatiu al Camp de Tarragona contra una organització criminal dedicada a les estafes


ACN El Vendrell

02-11-2023 21:31

Mossos d'Esquadra i la Guàrdia Civil fan set escorcolls als municipis de la Riba, Coma-ruga, Reus i Tarragona

Almenys cinc detinguts en un operatiu al Camp de Tarragona contra una organització criminal dedicada a les estafes. ACN

Els Mossos d'Esquadra, conjuntament amb la Guàrdia Civil, han detingut almenys cinc persones en l'operatiu fet aquest dijous al Camp de Tarragona. Des de les set del matí i fins a aquest migdia, els agents han fet set escorcolls en domicilis de la Riba (Alt Camp), Coma-ruga al Vendrell, Reus i a Tarragona. En aquesta darrera ciutat, els cossos policials han fet entrades en quatre punts, entre ells en un habitatge del carrer Ramon Cajal i en un altre al barri de Sant Pere i Sant Pau. Segons fonts properes a la investigació consultades per l'ACN, l'objectiu ha estat desarticular una organització criminal dedicada a les estafes. Les detencions estan relacionades amb delictes informàtics. La investigació està sota secret d'actuacions.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.