DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

COMUNICACIÓ

Fanzine Detroit #36


Conrad Rovira Vilanova i la Geltrú

21-12-2023 20:00

El Detroit #36 recupera arrels vilanovines amb una portada llunàtica

Detroit #36. Eix

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Comencem amb l'explicació d'un fet preocupant: perquè les visites al metge cada cop duren menys?. Continuem amb un conte francès que ens explica que a tot arreu les administracions fan coses sorprenents. La poesia de l'Ignasi ens trasllada al feréstec, on manen les forces de la natura i el segueix la solució a un altre misteri etern: perquè les girafes no tenen mal d'esquena?. L'Anna Cantón, que viu a Luxemburg, ens explica que nord enllà el totxo també fa de les seves i el Raimon ens trasllada la fascinació per una tècnica cinematogràfica, el pla seqüència, que fa que el cine tan real com ho són les històries que explica. La postal apòcrifa del Josep ens passeja per la Fira i, finalment, el bobi ens explica uns embolics que ha tingut amb una escombra i un recollidor.

 

 

Números anteriors

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.