MALVERSACIÓ
06-02-2024 22:07
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Comencen les declaracions davant del jutjat pel cas de la Taula del Tercer Sector de Sitges. Segons ha avançat Ràdio Maricel, fins divendres passaran pels jutjats de Vilanova i la Geltrú una dotzena de polítics i tècnics com a investigats o com a testimonis en la causa que investiga presumptes irregularitats entre l’Ajuntament i la Taula del Tercer Sector Social Sitges-Garraf.
La investigació va esclatar públicament a finals de juny, quan la UDEF va escorcollar diversos equipaments municipals i va detenir l'alcaldessa de Sitges, Aurora Carbonell, com a investigada, juntament amb el regidor Jaume Monasterio, l’ex regidor Guillem Escolà i el secretari municipal, entre altres. Des d’aleshores hi ha una quinzena d’investigats pels pressumptes delictes de prevaricació, malversació, frau contractual i falsedat documental.
En aquests dies declararà la cap de l'oposició de Sitges, Mònica Gallardo, com a testimoni de la fiscalia, els regidors Jaume Monasterio i Nacho Rubí, l’alcaldessa Aurora Carbonell i l’ex-alcalde Miquel Forns, l'anterior regidor de platges, Guillem Escolà, així com tècnics municipals, el secretari i el gerent de l’Ajuntament.
PUBLICITAT
PUBLICITAT