Vegueria del Penedès

CURSOS ADAPTATS

Ametller Origen impulsa la formació en català per a una millor atenció al client


Redacció Vilafranca del Penedès

28-05-2024 19:58

Aquesta iniciativa s'emmarca en el compromís d'Ametller Origen amb els seus treballadors i la comunitat, i té com a objectiu oferir una atenció al client òptima en català

Ametller Origen impulsa la formació en català per a una millor atenció al client. Ametller Origen

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Ametller Origen, empresa catalana d'alimentació especialitzada en productes frescos i elaborats de qualitat, ha posat en marxa un pla de formació per a millorar la competència lingüística en català dels seus treballadors de botiga i carnisseria.

Aquesta iniciativa s'emmarca en el compromís d'Ametller Origen amb els seus treballadors i la comunitat, i té com a objectiu oferir una atenció al client òptima en català. La formació, que compta amb la participació de més de 100 treballadors, s'ha dissenyat per a millorar la seva expressió oral en català i garantir una experiència de compra satisfactòria per als clients que ho desitgin.

El pla formatiu s'ha desenvolupat en col·laboració amb dues institucions catalanes de reconegut prestigi en l'àmbit de la llengua i l'educació: el Consorci per a la Normalització Lingüística (CPNL) i el servei d'idiomes per a empreses i institucions de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

Cursos adaptats a les necessitats

El programa de formació inclou dos tipus de cursos:

-Cursos del CPNL: Dos cursos de 20 hores cadascun, un de conversa elemental i un altre d'avançada.
-Cursos de la UAB: Dos cursos de 20 hores de conversa en català de nivell bàsic.

Ambdós tipus de cursos es realitzen en modalitat virtual síncrona, amb sessions de dues hores setmanals durant un període de tres mesos.

Una aposta per la qualitat i l'excel·lència

"Si per una cosa ens diferenciem a Ametller Origen és perquè som inconformistes i sempre busquem l'excel·lència", ha explicat Josep Ametller, cofundador i conseller delegat d'Ametller Origen. "Aquesta formació dotarà als nostres treballadors d'eines per a poder afrontar millor el seu dia a dia a botiga, millorar les seves competències lingüístiques i, a la vegada, poder seguir oferint la millor atenció als nostres clients".

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.