PUBLICITAT
OBRA DE CASANOVAS
20-06-2024 16:46
La coproducció catalana 'Valenciana', dirigida per Jordi Núñez, competirà als festivals Cinema Jove -on hi competirà a la secció oficial del certamen que tindrà lloc del 20 al 29 de juny- i es projectarà a l'Atlàntida Mallorca Film Fest. La pel·lícula és una adaptació de l'obra de teatre homònima del dramaturg de Vilafranca del Penedès Jordi Casanovas. El repartiment està integrat per Ángela Cervantes, Tània Fortea, Fernando Guallar, Sandra Cervera i la debutant Conchi Espejo. En la trama hi conflueix l'ascens del PP al poder, l'aparició de la teleescombraria amb la cobertura del cas de les nenes d'Alcàsser i el final de la popular ruta del 'bakalao'. La presentació oficial del film tindrà lloc Festival Internacional de Cine de València aquest dissabte.
En la coproducció hi participen Pegatum Transmedia i Dacsa Produccions (País Valencià), Àmbar Pictures (Catalunya) i Solworks Films (Balears), amb la participació de l'Institut Valencià de Cultura (IVC), À Punt Mèdia, IB3, 3Cat i Filmin.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT