Vegueria del Penedès

CONSELL COMARCAL

El 5è concurs de cartells del 25N del Garraf ja té obra guanyadora


Redacció Vilanova i la Geltrú

13-11-2024 21:55

La dissenyadora gràfica cubellenca Xuria García ha guanyat el concurs en motiu del Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les Dones

El 5è concurs de cartells del 25N del Garraf ja té obra guanyadora. EIX

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

La dissenyadora gràfica cubellenca, Xuria García Ruiz, ha guanyat per segona vegada el concurs de disseny del cartell per a la campanya de sensibilització del Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les Dones, que convoca anualment el Consell Comarcal del Garraf. Aquest concurs té per objectiu sensibilitzar a la ciutadania sobre igualtat i diversitat de gènere, discriminacions i construcció de relacions socials igualitàries d’acció contra la violència masclista i de reconeixement del lideratge i la participació de les dones, i s'emmarca dins del III Pla d'igualtat de gènere i diversitat del Consell Comarcal del Garraf i els Ajuntaments de Canyelles, Cubelles i Olivella.

En la cinquena convocatòria del concurs, adreçat a dones empadronades a Canyelles, Cubelles o Olivella, el cartell havia d’estar relacionat amb la campanya “25 N. Dia Internacional per a l'Eliminació de la violència envers les dones: M’agrado, prou pressió estètica”, i recollir la temàtica de la prevenció de violències masclistes. El jurat ha estat presidit per la consellera de delegada d'Igualtat, Feminisme i LGTBI, Rosalía Márquez, amb la participació de Paz Codes, artista, Dolors López, diseñadora de Yellow Tee Estudi Gràfic, Sònia Alvarez, diseñadora de Sin tetas no hay diseño i Rosa Ramírez, coordinadora d'igualtat del Consell Comarcal del Garraf com a secretària. Les 10 obres presentades a l’edició d’enguany han estat valorades amb criteris com l’adequació al tema proposat, la realització tècnica, l'impacte visual i la manera de transmetre el missatge. La suma de les puntuacions del jurat per cada obra ha donat com a guanyadora l'obra de Xuria García Ruiz, que rebrà els 400 € amb què està dotat el premi.

Com en anys anteriors, el cartell guanyador es farà servir com a imatge de la programació d’activitats organitzades pel Consell Comarcal del Garraf amb motiu del Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les Dones. Les celebració d’aquesta diada enguany es realitzarà el diumenge 24 de novembre, a la Masia d'en Cabanyes. L'acte s'iniciarà a les 9.45 h. amb l'entrega del premi del concurs de cartell del 25N, seguidament es llegirà el manifest i posteriorment s'ofereixen tallers per identificar la violència de la pressió estètica i la cura del nostre cos. Al final del matí s’oferirà un vermut als jardins. Totes les activitats són gratuïtes però cal fer inscripció prèvia al whatsapp  683136803.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.